Merhaba kızlar size bir sorum olacak 26.6 haftalık hamileyim bugün doktor kontrolumde bebeğimin karın bölgesinde şişlik oldugunu söyledi doktorum şeker yüklemesi yapılmasını istedi bu durumu yaşayanlar var mı aranızda karnımdaki bebekte neden şişkinlik olurki