Minigin_annesi0 Ağrılarınız nasıl bilmiyorum ama Geçen hafta çok şiddetli karın ağrılarım vardı. Bıçak saplanır gibi vajinadan yukarı ağrılar vuruyodu idrar yolu enfeksiyonu çıktı. Resmen oturup kalkamıyodum yatarken bile hareket edemiyodum
aysnrsvs Busrarin25 sertleşme kasilmadan kaynaklı oluyor benim de bu aralar çok fazla olmaya başladı kontrole gittim normalde devlette nst 34 haftadan sonra başlıyormuş ultrason da birşey çıkmayınca nst istedi çok şükür birşey çıkmadı ayakta fazla kalınca biraz fazla hareket edince çok fazla ağrım oluyor 30+5 haftaligim
kahvesever__ Busrarin25 benimde agrılarım oluyor sancılarım başladığı erken doğum riksim var benim doktor öyle dedi