_Minikbaby26_ Kızlar 15 haftalik gebeyim omega balık yagi yazdi doktor 10 gun kullandim afedersiniz ishal oldum karın agrisindan duramadim acillik oldum serum taktirdim simdi kullanmiyorum ilaci kontrolume 15 gun var kullanmasam bi sorun olur mu ?
Fatoskoc _Minikbaby26_ banada aynısı oldu canım ishal karın ağrısı mahvetti beni doktorumu aradım yan etki yaptı dedim kullanma dedi kullanma istersen sende hiç bi sorunda olmuyor sadece vitamin al bol bol su iç 😇
tazebiranne_hg04 _Minikbaby26_ bebeğe zararı olduğunu sanmıyorum size yan etkisi olmuş tabi gene en iyisini doktor bilir
_Minikbaby26_ tazebiranne_hg04 cok sık ultrasona girmek istemiyorum o yuzden kontrol gununu beklemek istiyorumda o yuzden sormak istedim tesekkur ederim