Edebyahu Merhabalar 6 haftalık gebeyim. Akşamları belim çok ağrıyor. Arada kasıklarım da ağrıyor sanki hasta olacakmış gibi bir de kabızlık var normal mi acaba? Tşk ederim ☺️
osg merhaba, iyi akşamlar .söyldğin herşeyi yaşıyorum artı kusma ve mide bulantısı . o yüzden normal yani 😘
cilekbal97 Edebyahu merhaba kızlar Adetimden 9gün gecikti dün idrar testi yaptım negatif çıktı :( sarı akıntım var sizce bilen? daha doktora gidemedim..