Beyzaserin Kızlar kürtaj olalı 28 gün oldu hala adet görmedim sizler ne kadar sonra adet gördünüz adet görmeden tekrar hamile kalınması mümkün mü veya ne kadar sonra hamile kaldınız?
Turkolog12 Beyzaserin kürtajdan 32 gün sonra adet gördüm canım 40 güne kadar normal diyorlar doktorum bir adet dönemi gevir öyle düşün demişti rahim kendini toplasın diye bizde adet olana kadar birlikte olmadık zaten ben biraz çekindim kendimi toplamak istedim
Minkmuczm52 Beyzaserin 45 güne kadar adet görememe normal kuzum ama kesinlikle 3 ay bekle 3 kez adet geçir adetin düzene girsin öyle gebelik düşün 1 adet bekleyip hamile kalanda hiç adet olmadan kalanda var ama her ihtimale karşılık beklemek en iyisi hem senin hem vücudun hem gebeligin sağlıklı ilerlemesi açısından 🌸
gzdeozss Beyzaserin ben 36 gün sonra adet olmuştum bittikten sonra da korunmadık hemen o ay hamile kaldım şükür bi sıkıntı olmadı çok geçmiş olsun bu arada
Mihribancglr Beyzaserin bebeğimin kalbi durmuştu kürtaj oldum 48 gün sonra mıydı 58 gün müydü sonra adet oldum ilk adette hamile kaldım ve şuan kızım yürüteçte karşımda kendini hazır hissettiğin an yap hiç bekleme en güzelleri senin olması dileğiyle 🙏😘🌺
Beyzaserin Turkolog12 bu aralar aslında adet ağrısı gibi kramplar çok fazla giriyor karnıma kasıklarıma teşekkür ederim ☺️
Tugceelanaz 30-35 gün sürebilir Kesinlikle 2-3 ay hamile kalmak için bekleyın. Kürtaj sonrası rahım duvarı incelıyor. Adet gördükçe kalınlaşıyor . En azında. 2-3 ay düzenlı adet görmenızı tavsiye ederim, gecmis olsun🌸
Beyzaserin Minkmuczm52 evet doktorumda bir adet gör sonra gebelik düşün demişti bu aralar kasık karın ağrım fazlalaştı bende olacağımı düşünüyorum ama bakalım
Minkmuczm52 Beyzaserin banada öyle dediler malesef 2 adet görmeme rağmen dusukle sonuçlanmıştı tabiki kader meselesi ama bence 3 ay normal adet ol hatta ilk adet ağrılı olabilir içindeki pis kan gitsin rahatliycaksin emin ol rahmin güzelce toparlansin sen toparlan banada ilk bir ay dediler ben 2 ay bekledim yine aynı oldu şimdi üzerinden 6 ay geçti bu ay denemeye başladık ne kadar korksamda kendimi ve psikolojimi çok iyi hissediyorum o yüzden bence bekle tabi tercih senin kuzum
Beyzaserin Mihribancglr bende aynı sebepten dolayı kürtaj oldum malesef inşallah bakalım bir adet göreyimde kızınada rabbim uzun ömürler versin canım 🙏🏻☺️
Fatooss1 Mihribancglr Mihribancglr bir buçuk ay önce benimde bebeğimin kalbi durdu 8 haftalıktık travmayı atlattığımı düşünüyorum ama bazen içimi yaralıyor. Sizin mesajınızı gördükten sonra yüzümde bir gülümse oluştu. Dilerim herkes sağlıkla kucağına alır 🌸☺️
Tutiliko Öncelikle geçmiş olsun . Bebeğin kalbi durduğu için mi kürtaj oldunuz? Ben kürtajdan sonraki 37. Günde adet oldum. Çok ağrılı geçti adetim, normalde hiç ağrım olmazdı . Sağlıklı bir gebelik için kürtajdan sonra 2 adet döngün geçsin demişti doktorum.
Beyzaserin Tutiliko çok teşekkür ediyorum evet bebeğimin kalbi durdu ve kürtaj için test verdiğimde koronada olduğumu öğrendim böylelikle herşey bir vesile tabikide bende 11 şubatta kürtaj oldum beklemekteyim ama dediğin gibi son üç dört gündür aşırı kasık ve karın ağrım var
Beyzaserin Minkmuczm52 çok geçmiş olsun sanada rabbim bidaha yaşatmasın inşallah banada doktorum bir ay sonra hamile kalabilirsin ama bir adet gör en azından demişti sanırsam her doktor kendine göre farklı söylüyor
srycn Beyzaserin tam 37 gün sonra adet oldum. 29 kasımda kürtaj oldum 31 aralıkta adet olmadığımı doktora bildirince 4 ocakta gel dedi 4 ocak günü lekelenmem olunca adet olacağımı anlayarak gitmedim randevuya ki 5 ocakta adet oldum. 2 defa adet gördükten sonra gebelik düşünebilirsin dedi. Bu ay korunmadık.. Bat 15, beklemedeyim.
Mucize7 Beyzaserin 28 gün sonra adet oldum doktor 1 adet bekle sonra dene dedi ama ben 2 adet bekledim sonra denedim ve ilk denemede oldu su an 14+3 olduk canım ❤️
Beyzaserin Mucize7 rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım benim içinde dua et hamilenin duası kabul olurmuş rabbim aratmadan sağlıkla nasip etsin tekrardan🙏🏻💜
Cnms Mucize7 kan sulandırıcı başladınız mı ? Bana da doktorum 2.gebelik olursa kan sulandırıcı başlarız demişti.
Minkmuczm52 Beyzaserin kuzum her doktor öyle diyor sanırım benimde rahim çok iyi toparlanmis dedi 1adet geçirdim bir kere ama keşke dinlemeseymişim evet rahim toparlaniyor ve genelde bunu çok küçük haftalar olunca bir adet atlat diyorlar ama ben iyiki 6 ay bekledim çünkü tekrar tekrar yaşayacağıma beklemeyi isterdim ki gittiğim diğer tüm doktorlar da genelde öyle diyorlar ama fiziksel açıdan en az 3-6 ay beklenmeli çok iyi yapmışsınız hiçbir sıkıntı yok zaten sizde dediler ve şimdi gerçekten gönlümde psikolojimde rahat kuzum dediğim gibi tercih meselesi