ozgebebek Ayın , 17 zorunlu sezeryan oluyorum çatım aşırı dar hepsı karmakarışık duygular içindeyim ne olur bişey soyleyın kızlar 😐😊
cgdm-trzi ozgebebek bende çatı darlığından dolayı spinal sezaryen oldum gayet iyi geçmişti ☺️ Sizde sağlıkla bebişinizi kucağınıza alın inşallah
Nefsm ozgebebek bende spinal oldum sıkıntı yaşamadım ama bana 2 kere iğne vurdukları için ben sorun yaşadım biraz ve 2.doğumum da sezeryan olucak onu da spinal yapmayı düşünüyorum hiç korkma eğer korkarsan fenalaşırsın sakinleştirici yaparlar o güzel anı göremezsn sakin kalmaya bak canım rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin 😊
ozgebebek Gzmmmmmm11 Yaaa ne guzel cnm saglıkla kavuşun inşallah 🤲😍 cnm bnm hayırlısı ile bende kavusurm inşallah 🤲😍
ozgebebek Deranmiran Ne guzel cnm saglıkla buyut inşallah 🤲 darısı başımıza hayırlısı ile 🤲 önerilerin varsa alırım
Deranmiran ozgebebek önereceğim en önemli şey kesinlikle hareket canım. İlk doğumdan sonra çok yatmıştım ağrılarım hiç dinmedi 2.de eve geldim temizlik yaptım daha çabuk iyileştim sakın salma kendini edebildiğin kadar hreket et
Nefsm ozgebebek İlkler hep öyledir sen kendini çocuğuna odakls yeter Rabbim tek sancıda kurtarsın Allah’ım tğm hamilelerin yardımcısı olsun sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin 😊