Bugün ilk kez doktora gittim değerin 93976 çıktı ultrason da hicbisey görünmedi dış gebelik olabilir dedi ikiz olabilir dedi kese görünmediği için 2 hafta daha bekleyip tekrar gideceğim bu kadar değer çıkıp çocuğu doğan varmı lütfen yazarmisiniz 😔😔 bide dış gebelikte kese olurmu yardımcı olun lütfen 😔