ElifAbr Hndgkce ben hep tuzlu yedim, tatlıdan uzaklaşmıştım ve erkek olduğunu ögrendim 🙂 ye tatlıyı dogur hakkiyi derler ama bilemiyorum 😬
Yagmurkcr97 Hndgkce bol ekşili meyveler canm çekti, tuzlu yiyecekler eksik olmazdı. oğlum oldu. Çikolatasız durumayan birisiym, ama fazla tüketemedm, ağır geldi.
Caglasmsk Hndgkce ayy once hep tuzlu yedim tatliya yaklasamadm su 1 haftadrda acayip dustum tatliya cikolata fln acayip canim istiyor. Kızım olacak insallah❤️
Hndgkce Genel de tatlı isteği olunca erkek diyorlar ama herkesin farklı oluyor demek ki ☺️☺️ Bakalım bende merak ediyorum çok sağlıklı olsun en önemlisi o tabiki ama insan ister istemez meraklanıyor ☺️☺️
Sukranerolkaradag Hndgkce Kız olacak bence. Aci,tuzlu ve ekşiyi aynı zamanda aşermek erkek olacağının belirtisi bence.
Betullnaz Hndgkce o kadar çok tatlı yedim ki herkes kızın olucak o zaman dedi ama oğluşum olucak Allah nasip ederse
Hndgkce Betullnaz yani herkesin belirtileri farklı oluyor sağlıklı olsunlar da gerisi önemli değil ☺️💛
KezbanBekciBa Hndgkce bende o kadar cokkk tatli yedimki banada kizin olur dediler :) ama erkek dedi dr Allah saglik versin gerisi bos vallahi :)