Limonsuu 29. Haftada sancılarım başladı bir sebebi varmı bilmiyorum serumlarla haplarla durdurdular evde de istirahat verdi kalkmam yasaktı ama bu haftalarda iyiyim yavaş yavaş kalkmaya başladım, bebitoda doğum pozisyonunda kafası tam cıkışta. Tüp bebek ile hamileyim bir alakası varmı yokmu bilmiyorum açıkcası 🤷🏻♀️