Eminedemir1 Hanımlar benim ilk gebeliğim ve sizce hangi beşik daha kullanışlı nasıl bişey almalıyım??
emirem24 Eminedemir1 kesinlikle park yatak cok öneriliyor. Benimde ilk gebeliğim ama ailede sonlarda olduğu için beşiğim geldi ama gelmeseydi park yatak alırdım
Ozge Eminedemir1 park beşik daha iyi geliyor. İlk zamanlar anne yanı olarak kullanırım sonra içine plastik toplardan falan alıp oyun alanı yaparım diyorum.
Beybisininannesi Eminedemir1 uykunuza düşkünseniz ilk aylar için anne yani beşiği alın. Yataktan kalkmadan bebeğiniz elinizin altında olur. Emzirmek ve yerine yatırmak daha kolay. Sonrasına bakarsınız
yasemin_- Eminedemir1 genelde park yatak çok fazla önerildi birde şehir olarak ailelerden uzak olduğumuz için kullanış açısından bizde park yatağı uygun gördük aldık 🤩
Minigim38 Park besik gercekten cok kullanıslı görümcem kullanıyor bi sürü aparatı var vede kolayca kapanıp arabaya koyup istediginiz yere götürebilirsiniz
demiralpncr Eminedemir1 anne yanı park yatak. Hele ki ordan oraya çok geziyorsanız kolay taşınır hatta yazın bahçeye bile çıkarmayı düşünüyorum 👍🏻
bebek3535 Anne yanı almayı düşünüyorum evin içinde gezdirmesi daha kolay olur gibi geliyor park yatak daha büyük ve küçük evde odadan odaya taşırken zor olur bence
-Eflatun- Eminedemir1 kraftin park beşiğini almıştık 3 aydır kullanıyorum çok memnunum en azından ilerde bebeğim ayaklanincan asagiya alabilirim
zehraaaktas Eminedemir1 ablam iki çocuğunda da park yatak kullandı çok memnun kaldı ben de park yatak aldım
Eboz 2107 fiyat olarak da uygun onlar digerlerini göre biz daha küçüğüz ama o beşikten alırız 😊 birde gördünüz belki tahtadan var kenardan indirip anne yanına alına biliyor o nasıl biliyor musunuz trendyol da baya önerilenlerde var
Doguloji mirage333 Ben joie kubbie anne yanlı olandan aldım ama sallanma özelligi yok umarım zorlanmam sallamak istemedigim için böyle bi tercihte bulundum ama pek yok benden heralde👌