Momhappyk bencede normal olmalı içimizde bir torba su bebek ve eşi var 😄 her yerimiz şiş ödem 😆 vallahi su içsem yarıyor meselesi olduk. Benimde karnım bayağı şiş gören MaşaAllah diyor bende şaşırdım normal diye düşünüyorum bebek var içinde sonuçta ne yapayım büyüyor sonuçta.