2koftemom valla bilmiyorum canım ama şu ki her korunma yönteminde risk var.. Kısacası Rabbim nasip edecekse herşey yetersiz kalıyor ☺️ bende kordonları bağlatmayı düşünüyorum..
6 buçuk yaşında bı oğlum 3 buçuk yaşında bı kızım var bu 3. sezeryanim olacak ama yaşım 26 devlet bu yaşta bağlar mi bilmiyorum..