Selcanayk depend kadar rahat ve mantıklı birşey yok. İyi ki aldım dediğim şeylerden biriydi. Ben üç buçuk ay önce normal doğum yaptım büyük kurtarıcım oldu, hastanelerin verdiği öyle çok da kullanışlı değil. Ayrıca hijyenik bir malzeme kendin götürsen daha iyi olur . Bir paket Almanı mutlaka tavsiye ederim ben bir paket bitirdim sabah akşam değişiyorsun çünkü . Ama sezeryanda nasıl oluyor bilmiyorum