Jasminnnnnn açıkcası eltim sezeryan oldu ameliyathane için çok iyi değil dedi ama ben normal doğum yaptım çok memnun kaldım bilemiyorum yanlış yönlendirmek istemem hemşireler benimle çok güzel ilgilendiler doğum esmasında falanda çok güzel motive ettiler tercih meselesi durumunuz müsaitse Gebze yüzyılda yapabilirsiniz eltim ikinci doğumunu orda yaptı kardeşi de orda yaptı ordan çok fazla memnun kalmışlardı