Ozseee İsteğe bağlı sezeryan olanlar sonrasında iyi ki olmuşum yada keşke olmasaydım diyen var mı ? Birde neden sezeryan olmak istediniz ? Tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz ?
atak13 Ozseee ben çok korktuğum için sezaryen olmak istedim ama 23 haftadayım meğerse istesemde normal olamayacakmışım bebeğin eşi aşağıdaymış :(