1oguzannesi Kaşıntı için eczaneye gittim çatlaklarım var dedim bu kremi verdiler aranızda kullanan varmı acaba .
Halimea 1oguzannesi gecmis olsun cnn benim, bende kullanıyorum ama benimki deterjandan dolayı parca parca olmuş.🤦♀️
Busakts 1oguzannesi valla ben yüzüme bile nemlendirici olarak kullanıyorum cilt yenileyici özelliği var oyüzden . Hiç de sorun olmadı
1oguzannesi Dacmnt yaa 🙄 sürdüm valla daha demin en iyisi pazartesi doktora gidene kadar sürmüyüm nolur nolmaz eczaci hamilelere bundan veriyoz dedi ama bilemedim
Halimea 1oguzannesi parmağimin resmini atım bakın isterseniz 1 senedir yaralar gecmiyo geciyo sonra yine olusuyo🤦♀️
Mihriballim Kullanabilirsiniz bende her gece uyumadan yüzüme sürüyorum hiç lekelenme sivilcelenme vs yaşamadım doğurmak üzereyim bebeğimde de sorun olmadı çok şükür doktorumda sorun olmadığını söyledi kullanabilirsiniz hiç bı sakıncası yok.
Zeynepppdyg 1oguzannesi içinde bildiğim kadarıyla kortizon var ben lazer sonrası oluşan lekeleler ve yanıklar için kullandım iz tedavisinde kullanılıyor ama hamilelikte uygun olmayabilir doktorunza sorun derim kullanmadan
ikinciyegebe25 1oguzannesi canım bi zararı yok ben gebeyim 2 aydır göğüs ucu bakımı için kullanıyorum gayet iyi bir krem
Halimea 1oguzannesi kırmızi renk eldivenlerden kullanıyorum. Şuanda iyi yine geçmiş olsun cnm benim sanada🤗