Aycaclb Pendik bölge hastanesi için tecrübeleriniz var mı hanımlar ? Sıkıntı? İyi veya kötü yorumlarınızı merak ediyorum.
Nefesimm Aycaclb sahsen oraya vericegim ucreti medical park pendige veriyorum memnunum kaliteli temiz ve anadolu yakasinin tüm tutulan dr lari orada muane 100tl doğum 2.350tl mis gibi
Semila Nefesimm evet hastane çok güzel aynı şekilde doktorlar da . Aralık’tan sonra zam geliyor ama bilginiz olsun . Doğum ücreti için konuşmaya gittiğimizde söylediler .
Aycaclb Bende Selda Karakaya ya gidiyorum Muayene 115tl, doğumu sormadım henüz ama memnunum doktorumdan
Berenozdnz Eşimin kardesi bölge hastanesınde Bebek hemsıresı yanlış hatırlamıyosam tugba hanım varmıs ve işinde çok iyiymiş
Pelus Benim arkadaşım orada Doğum yaptı,doktoru Doğan bey’di. Doktorundan çok memnun,kaç tane kişiyi yönlendirdi ama hastane olarak bir memorial,liv değil dedi.