seherdgr Hanımlar bebeğinize kıyafet alırken çoğunlukla 0-3 ay mi veya 3-6 ay mi aldınız çoğu kişi 0-3 ay cok alma falan diyorlar da hic bir fikrim yok yardımcı olur musunuz 🥰
mirage333 seherdgr 0-1 ve 0-3 aldım. Yenidogmuş bebeğe 3-6 ay girdirmek mantikli gelmiyor. Sonuçta kiyafetlerde ölçü yazıyor. Bebek 50 52 cm ancak doğar. 0-1 56cm, 0-3 62 cm oluyor. 0-1ay 7 adet, 0-3ay da 10 adet falan aldım heralde.
Lulikli seherdgr 0-3 ay da 3-6 ay da aldım kararında. İkisi de kullanılıyor bebeğim 3250 çıkıyordu 2945 doğdu 0-3 ayı şuanki kadar almasam milleti dinleyip masraflar artardı şu sıra. Kaldı ki 0-3 aylıklar bile büyük geliyor. Gönlünüze yatan kadar alabilirsiniz ben 10 takım falan almışımdır belki daha fazla
zeynepdurunun_annesi seherdgr bebeğiniz kilolu gidiyosa 0-3 ay çok almayın bence ben 3-6 aldım zıbınları hep
RaYaRY Benim bebeğim temmuzda doğacak şuan sadece 0-3 ay bir tane zıbın var 😂 ama 7 e tamamlicam 3-6 ay da 7 civarı var ben alma diyenleri dinlemiyorum bazen bebekler çok zayıf doğuyo kalsın kenarda olmasada zararı dokunmaz kardeşi giyer
mirage333 Deniz2961 siz ve eşiniz uzunsunuzdur diye düşünüyorum. Ben eşim ve ailelerimiz hep kısa boylu bizim cocuk hayatta o boyda doğmaz.
Deniz2961 mirage333 yok kız bizde inanamadik bı babam uzun gerimiz normal seviyede hız ama 1-3 aylık oldu yani
mirage333 Deniz2961 sizin 57cm bebege bile 1-3 ay olduysa dogru tercih yapmısım. Bebek kısa süre giycekte olsa aliyorum valla denk geldikce. Bidahami bebek olcak degisik degisik giysin 😂 Hatta bazı aldıklarıma bebek buna girecekmi acaba çok küçük degilmiki diyorum ama okadar küçuk doguyolarmıs işte :))
Deniz2961 mirage333 Yenidoğan çok. almayın 1-3 ay giyiyolr ama bide her ay 500 grm yakın kilo.aliyilar çabuk topluyorlar o yuzden
Fatmabytr Bende bugün kıyafetleri yıkadım yıkanınca biraz çekiyorlar neyse ki çok almadım iki üç takım yenidogani var 1-3 ay ve 3 ay iki takım almayı düşünüyorum doğduktan sonra boyu uzun görünüyor ultrasonda 😀
mirage333 Deniz2961 söylediginiz gibi her ay 500 gram aliyorsa bebek 1 2 ay boyunca 2 3 kiyafetimi giyip durcak :) kusucak, kaka yapicak illa günde 2 3 kez kiyafet degistirmek gerekecek zaten. Ben bide büyuk büyuk giydirip kollarını bacaklarıni bükmeyi sevmem. 1000 tl fazla gitsin kiyafete artik napim 🤭
Beyzan738 seherdgr canm ben ikisinden de aldım 0-3 ay takım olarak da aldım tulum olarak da aldım ama çok fazla almadım 0-3 ay yani yenidogan beş altı tane giysi aldiysam 3-6 8 9 tane aldm yani ..sende öle ikisinden de bu kdr alabilrsin büyüdükçe tekrar alırsın büyük kiyftler
Meleq seherdgr 0-3 ay 3 takımımız var 2-3 tane de zıbın başka almayı düşünmüyorum..kızımın şu anki gelişimi biraz iri doğumdan sonra da tosbik olursa giydiremeden küçülür 6-9-12 aylık devam etmeyi düşünüyorum alışverişe..
yasemin_- seherdgr 0-3 ay iki adet zıbın var suanlık genel de 3-6 ay ve 6-9 aldım sizler gibi çevreden çok küçük alma uyarılarını ele alarak 😇