mervinyaa Kızlar selam, 9 haftalık hamileyim. Medipol Mega Hastanesine gidiyorum, doktorum Duygu Işıl Gencer. Çok tatlı bir bayan şimdilik memnunum. Sizlerin gidip memnun kaldığı başka doktor var mı? Kimler bu hastaneye gidiyor, sayımızı bilelim 🥰🥰🥰
iremss mervinyaa ben 2. Doğumum içinde orda takipliyim doktorum Derya yaşar, memnunm kendisinden memnun olmasam duygu hanımı dnerdim
KBTd mervinyaa Burcu Büyükaksoya gittim, Tuba Nadide Yılmaz’a gittim eğer klinik açmasaydı onda devam ederdim şuan Songül Kıyaka gidiyorum çok naif bir doktor çok memnunum devam edeceğim. Kendisi testler konusunda yaptırmandan yana (2’li 3’lü vs hani ister yaptır ister yaptırma gibi değil) cinsiyeti görse bile 16’dan önce net söylemiyor vs garantici biri diyeyim benim eşimde öyle olduğu için usule uygun gitmeyi seviyoruz. Dediğim gibi çok memnunum. Bir yakınım Ayfer Özbek’ten çok memnundu Eğer Songül hanımdan memnun olmasaydım bende Ayfer hanıma geçecektim. Bu arada Nagihan Kaya ile memnuniyet duydum ama doğumlarda sıkıntı yaşayanlar olmuş
Eloshi mervinyaa Benimde doktorum hastaneden ayrildi dgumada 10 gun kaldi suan yeni doktor ariyorum dogumuma duygu hanimi onerdiler fakat sikayet sitesinde birkac yoruma denk geldim korktum biraz acikcasi siz memnunmusunuz duygu hanimdan yada bi sorun yasadinizmi duydunuzmu birsey
mervinyaa iremss aslında ben Tuğba Nadide Yılmaz hanımefendiyi de duymuştum ilk ona gitmek istemiştim ama kendisi hastaneden ayrılmış o yüzden randevum iptal oldu. Sonra bu doktora aldım davranışı konuşması hoşuma gitti☺️
mervinyaa KBTd Ayfer Hanım ben ilk muayenemde gitmiştim, kese gördüğümüz zaman. Hiçbir doktoru tanımadığım için boş kim varsa ona almıştım. Kötü değildi ama pek de ilgili gelmedi bana 2 kere gittim kendisine ☺️ Nagihan Hanım da genellikle kadın hastalıkları konusunda iyiymiş diye duydum sonradan ☺️ Sağlıcakla gelsin bebeğiniz 🥰
KBTd 12mommy Burcu hanıma lekelenme yaşayıp medipolde hangi doktor uygunsa direk randevu alıp gittim, ve ben doktorun sıcaklığına çok önem veriyorum içeri girdiğimizde hoşgeldiniz dahi demedi daha sonra ultrasonla bakınca kese bebek görünmedi vajinal bakıcaz dedi bende istemeyince dış gebelik yaşıyorsun büyük ihtimal bu daha tehlikeli deyince ben ordan nasıl çıktığımı bilmiyorum:) belki de vajinal bakması için bana bunu demesi gerekiyordu ama beni çok korkuttu instagram hesabında çok hastası var belki yapması gerekeni yaptı söyledi ama benim için soğuktu, sıcaklık hissedemedim
mervinyaa Eloshi valla canım ben şimdilik çok memnunum, ileriki zamanlarda neler olur bilmiyorum tabii. Benim bir şeyi sormama gerek kalmadan kendisi her konuda bilgi veriyor, enerjisi de benim çok hoşuma gitti
KBTd Eloshi çok detaylı bilmiyorum tabi ama memnuniyeti çok, bu kadar hastası varken illa arada böyle yorumlar çıkacaktır ama sizin için sorarım