Glsm_ beeen var 13mm sağ böbreğim büyük
Böbrek taşı vardr demişlerdi öncesinde idrar tahlili yapıp galiba ona bağlı
Hani idrar yolu enfeksiyonu fln sanıodum böbreklerimin ağrısını tahlilde öyle çktı üşüttüğünü düşünüp sakın sıcak su torbası fln koyma dediler
Ürolojide bakttrcam bidahaki ay yine ultrasonda kontrol ediceklermiş öyle
Tuvalette sürekli bi sancı içindeyim çiş yapmak kabus oldu