Bebiscann Elif3544 canım hamilelikte kasık ağrıları normaldir çünkü bebek sürekli büyüdüğü için kasıklarda ki kemikler bebeğe yer açıyor, aşırı ağrın olursa doktora görün tabi
Orsem Elif3544 oluyor canım çok aşırıya kaçmadığı sürece biz 23 haftalık olduk kramplar üstüne kasıkda bıçak batması gibi ağrılar daha belirginleşti sanırım doğum yaklaştıkça yalancı sancıların belirtileri mi ne 😊
Elif3544 Orsem bazı zamanlar oluyor genelde akşamları sol kasıkta sadece rahatsız edici değil ama hafif bı batma oluyo normal bı durum inşallah
Elif3544 Edanur_Dilek demekki Bebek hangi taraftaysa orada ağrı oluşuyor büyüdükçe kasılmalar ağrılar oluyor