Meloakar canim bende 33+4 gebeyim düzenli magnezyum kullanıyorum NBL verdi doktorum.15 gün önce inanılmaz sancıyla gittim nst falan girdim sancı çıkmadı doktorum magnezyum ikiye çıkarttı iki tane içmiyorum ama yaklaşık iki aydan fazladır kullanıyorum.doktorum verdiyse mutlaka magnezyum kullan