Kızlar 19+6 dayım bebeğimi 17 den beri ara ara hissediyorum doktorum 24 ten sonra düzenli hissedersin dedi hareketli bir bebek erken hissetmen normal dedi . Ben 19+1 den beri 3 gün üst üste hissettim sabah ve akşamları uzanırken bi pıt şeklinde hissediliyordu kendini dün tetanoz alışı oldum dün ve bugün hiç hissetmedim alakası var mıdır ? Bide bugün karnım çok sert ve şiş gibi aşı ile alakası var mıdır ?