23 haftalık iken gittiğimde kalbinde parlaklık ve böbreğinde genişleme var demişti doktorumuz. O kadar endişe ettim ve ağladım ki. Ama bugün gittiğimde kalbinde ki parlaklık gitmiş yok olmuş böbreğinde ki de gerilemiş. İçinizi ferah tutun. Genelde kayboluyor demişti doktorum ve kayboldu. Hiç kendinize stres yapmayın güzel bir hamilelik geçirin ve sağlıkla alın kucağınıza inşallah.🙏