kızımı renkli filmde görmek için başka bi hastaneye gittim yumurtalıklarım zayıf çalıştıgı için adetim düzensizdi son adet tarihimi doktor ultrasona göre buldu yani bebeğim kendi doktoruma göre 31 haftalık bu yeni doktor 34 haftalık dedi son zamanlarda 3 hafta fark olması normal mi sizce ultrason fotoğrafındada yazıyor 33,6 diye sonra kendi doktorum kilosuna 1150 demişti iki hafta sonra 1950 çıktı iki haftada 800 gram alabilir mi ve son ayım bana hala ne numarasını verdi ne kontrole şu zaman gel dedi sancım gelse anlamayacağım belkide bi bilgi de vermedi o yüzden bu yeni hastaneye ve doktora geçmeye karar verdim normal doğum belki epidural istiyorum bu yüzden doktora güvenmem önemli ama yeni hastane bana 50-55 dk uzaklıkta sizce doktor ve hastanemi değiştirmeli miyim değiştirmemeli miyim??🤷♀️