Bende iki kez düşük yapmıştım genetik testte kan pıhtılaşması çıktı.şuan hamileyim kan sulandırıcı iğne kullanıyorum hergün .çok şükür şuan herşey yolunda inşallah böyle devam eder 🤲🏻Ama tabiki herşey Allahtan nasibi varsa dünyada her türlü geliyor yoldaşa en ufak şey sebeb oluyor .rabbim yavrularımıza sağlıkla kavuşmayı nasip etsin 🤲🏻🥰