Fubsa Merhaba hanımlar… Polikistik over tanısıyla tedavi görüyorum gynositol kullandım 3 ay ama bir sonuç almadık rahim filmi çekildi tüpler de bir sıkıntı yok hamile kalan oldu mu acaba rahim filmi sonrası şimdiden teşekkür ederim süreç çok zor… 😔
Cananyildiz Fubsa kalanda var kalamayanda canm mesela bendede birsey çıkmadı 1 sene sonra hamile kalabildim Rabbim isteyen herkese nasip etsin
Vogel Fubsa bende de pcos var ve bu ay rahim filmi çekildim. 2 kez femara denemesi olumsuz. Bu ay herhangi bir şey kullanmadım. Ben de beklemedeyim, yorumları takip edeyim.