Bebeginiz küçük doğmuş büyük doğmuş bunu kafanıza takmayın lütfen benimde kızım 48 cm doğdu arkadaşım ile aynı gün doğum yaptık odalarimiz yan yanaydı annem ziyaretlerine gitti ve geri geldiğinde bana güldü sende bebekmi doğurmuş sun yan odada arkadaşın yatıyor hadi kalk birde onun bebeğine bak dedi 😁 tabi bende merakima yenilip kalkıp gittim birde ne göreyim aboooo arkadaşım bebek dogurmussa ben gerçekten kedi yavrusu dogurmusum 🤭 ama anne sütü çok önemli doğumdan 3 ay sonra bir araya geldiğimizde maşallah 🧿 benim kız arkadaşımın kızını geçmişti hem boy olarak hemde kilo olarak 6 ay sadece anne sütü ile besledim ve hala benim kızım arkadaşımın kızından hem uzun hemde kilolu o neden le ne kilosunun düşük oluşuna nede boyunun kısa oluşuna üzülmeyin inşallah sağlıcakla kucağınıza alırsınız bebeğinizi 😉❤️