ErdoganGamze bende canım 😄 bana devlet Hastanesi’nde bir doktor daha sekiz haftalıkken büyük ihtimal erkek dedi çok şaşırmıştım neye dayanarak söylediniz dedim kalakaldi öyle sonra organ gelişiminin oluştuğu 16-20. Haftalar arasında kız olduğunu ogrendim,o doktora kanarak inansaydim alışverişe başlamıştım bile çok tuhaf gerçekten doktorlar bile böyle şeyler yapabiliyor