3oglanannesi Fatmagul-dmrll ben ikizim eda seda isimlerimiz benimde ikizlerim var ama erkek onlar ben uyumlu koymadım annem uyumlu tercih etmiş
h_s_1411 S_C1006 Şeyma gerçekten çok doğru demişsin bende ikizim o benim hayattaki en büyük şansım yani sennn 😉
VeraAnnesi Vera koyacam kızımın adını ama bir kızım daha olursa Erva düşünüyorum 💕 Birlikte söyleyince tekerleme gibi ama 😊
cgdemm3 Ece-Defne Ela-Eliz Ada-Neva Naz-Nil İsim boncuk derler ömürleri uzun ve hayırlı olsun insallah🌸☺️