Baharhlk İyi akşamlar bayanlar 8+3 günlük olduk bugün ve boş gebelik teşhisi konuldu kürtaj olmak için sabah şehir hastanesine acilden giriş yaparsam kürtaj günü verirler mi herhangi bi bilginiz var mı
Ddmyu Baharhlk öncelikle çok geçmiş olsun .. ben kadın doğum acilden giriş yapmıştım Ankara şehir hastanesinde direkt yatış yaptılar ertesi günde kürtaj yaptılar
Baharhlk Ddmyu ne zaman gittiniz canım, bnde sabah erkenden gidip sıra alayım diyordum acilden sıra alınca direk kürtaj için gün verirler o zmn
Ddmyu Baharhlk kasım başıydı covid geçirmiştim bu yüzden oraya sevk ettiler beni ve evet genel anestezi ile oldum cok memnun kaldım ilgiliydiler sonrasında bir hafta kadar kanamam oldu 44 gün sonrada adet oldum .. size de çok geçmiş olsun tekrardan
Baharhlk Ddmyu çok teşekkür ederim abla Allah kimseye yaşatmasın zor durum size de çok geçmiş olsun umarım tez vakitte minnagin olur sağlıklı bir şekilde
Ddmyu Baharhlk gittin mi hastaneye umarım işine yaramıştır cevaplar.. ayrıca çok teşekkür ederim canım benim Allah hepimize sağlıklı gebelikler sağlıklı bebekler nasip etsin ve tekrar geçmiş olsun 💕🙏
Baharhlk Ddmyu teşekkür ederim canım, bugün kürtaj oldum çok memnun kaldım hastaneden çok iyiler ilgililer, söylediğin gibi oldu herşey tekrardan teşekkür ederim canım benim, umarım yakın zamanda güzel sağlıklı gebelik yaşarız 💜