Sbdbdbsh Kızlar yaklaşık 5 aydır doğum yaptım sezeryan ile 5 aydır korkuyla yaşıyorum ya adetim 3 4 gün geçikiyor hamileyim diye şüphe giriyor ama değil başına gelen oldu mu
Bccsn Sbdbdbsh ben 1 sene adet görmedim emzirdiğim için daha sonrada 3-4ayda bir oldum. Normal aksaması bazen
NurNaz Sbdbdbsh anladım cnm bende 2 sezeryan oldum ama hiç gecikmedi aksine 1 2 gün erken oluyordum gebe olabilirsiniz ozmn yrn bı test yapın evde