Babyturan Merhabalar kızlar, sizdede oluyor mu bilmiyorum ama oğlum karnımda ara ara titriyor yarın kontrolum var ve doktoruma sorucam elimede: ‘titreme’ diye not yazdım😅 acaba doktora soranınız oldumu🙈 36. Haftamızdayız bu arada 1 nisana günümüz verildi 🤍
Smyye1B Babyturan Valla 24 haftalığım bende de oluyor doktora sormak aklıma hiç gelmedi ama annem geriniyordur dedi 😅
aysenurozdemirr acaba derinlerde bir yerde hıçkırıyor olabilir mi🙈 benim ilk kızıma hamileliğimde çok oluyordu ama hıçkırdığını sonradan anlamıştım🙈
Babyturan aysenurozdemirr hıçkırık ses felan duyanlar oluyo ben onuda henüz duymadım 😅 benim oğlan ters habire arkalarıma doğru gümgüm tekmeler atıyo son haftalarım ve dahada hareketlendi canım yanıyo 🙈
Babyturan Smyye1B yaa bir yerde kordon dolanıyor diyorlar bir yerde okudum çiş diyolar kordonu görünce elime not yazdım yarın sorarım diye. Bu bende uzun zamandır oluyo öyle bişey olsa doktor söylerdi diye düşünüyorum geçen hafta , bakalım yarın öğrenicez nedenmiş 😁
Yigit_Aras9 Babyturan Babyturan Bebiscann Babyturan kordonla oynuyor yapma yavrucum tehlikeli😅😅🤭 Smyye1B
heleninannesi06 Bebiscann yapsın ya lütfen bunu ogrendigime nasıl sevindim zaten böbrek sorunu yaşıyoruz
Bebiscann Yigit_Aras9 doktor söyledi bana, ben karnım titriyor diye hastaneye gittim doktora anlattım, günde bir kaç defa titriyor dedim, doktor çişini yapıyor dedi, çişi amnion sıvısı ile devir daim yapıyor temizleniyor
Ozlem2206 Yigit_Aras9 suyuna karışıyor bebiş onu yutup tekrar çiş olarak bırakıyor bu sayede suyu çoğalıyor kendi büyüdükçe ama çişi doğduktan sonraki gibi asitik kokulu değil hazır sudan dahi daha steril ve temiz bir maddeymiş araştırmalara göre rabbim herşeyi mükemmel bi düzen içinde yaratmış🥰
Suna0991 Babyturan 2 hafta önce bende de oluyodu hatta korkuttu beni bende post açmıştım 😊 doktora sordum titriyo oğlum diye heycanli bi bebek annesi dedi 😋 artk olmuyo ama 33üz şuan geçti o
Babyturan Suna0991 bende uzun süredir var sormadımda sonra yazı okudum kordon dolanması vs diye bi düşündüm elime not yazdım yarın ilk sorum olcak😊
Mrvsmt2502 Babyturan doktpra sormuştum dedi ki moor refleksi(adını yanlış yazmış olabilirim) gelişiyor. Bu refleksleri geliştiği dönemlerde sık olıyordu bende de 2. Trimester sonu gibi hala ara ara oluyor. Elleri ayaklarını aynı anda düşüyormuş gibi kasıyormuş kendini el ayak koordinasyonu gelişiyormuş
Babyturan Mrvsmt2502 yaa öyle mii , bende az önce araştırayım dedim bir doktor cevaplamış 2019 da bir bayanın sorusunu, iyi hallerinden kaynaklanıyormuş. Bebeklerin reflekslerinden biriymiş 👼🏻
Malikadir Babyturan merhaba cnm hayırlı doğumlar. Ben de 28 haftalığim makat geliş dedi doktor. 24.haftadan beri makat gelişli. Düzelme sansi yok mu acaba ? 2 dogumum da normal oldu sezeryandan korkuyorum biraz tecrübem de yok etrafimda olanlar da hep korkulu anlatti