Huhuuuuu merhaba bende 24 haftadayim bende de aynı durum var iki gün yerinde duramıyor bir gün hiç hareket etmiyor. Elim göbeğimde bekliyorum birşey mi var diye 😃 Farkettim ki iş yerindeyken hareket halindeyken çok hareket etmiyor evde olduğum ayağımı uzatip oturduğum zamanlarda daha hareketli. Bence normal yani merak etmeyin