Esmeeer4221 Iyı aksamlar kızlar cınsıyetımız kız 11+5 te tahmını kız dedı 13 haftalıkkende %90 kız denıldı bazı kısılerde goruyorum kız dedıler ılerıkı aylarda erkek cıktı dıyenler oluyo suphelenıyorum bende sızde boyle seyler oldumu ? 🥰😀
hemsiree Esmeeer4221 sizi şüphelendiren şey tam olarak nedir 😄 doktorun ağzından hiç erkek çıkmamış kız demek ki 😄