MerveeD Seyma_gms bugün soran 4.kişisiniz 🤗 formda ara kısmına yazarsanız o kadar cok sorulmus soru ki yanıtını daha guzel alabılırsınız. Ben 14. Haftamda başladım bio oil kullandım 30 haftalıgım şimdi kantaron yag kullanıyorum catlagım yok inşallah olmaz