KubraAydin Ferdaaa94 10. Günüme kadar zorlandım desteksiz kalkamıyordum ama 10. Günden sonra artık ağrılar hafifliyor daha iyi hareket etmeye başlıyorsun
Mysaa Ferdaaa94 benim ertesi güne geçmişti canım çok nadir hızlı yat kalk yapınca iğne gibi bişey saplanıyordu 3 5 sn oda 4 5 güne geçti . Belki hassas bi yapınız vardır maksimum 2 haftaya duzelirsiniz Allah’ın izniyle
Meleekk Ferdaaa94 10 güne geçio ağrılar. Ben sırtıma 2 yastık koyup uyuyodum biraz dik bir şekilde. 20 gün felan öyle uyudum mecbur. Tam yatarsam kalkamıodum çünkü 🤦🏻♀️
Ferdaaa94 Aysenur5 benim de ağrı eşiğim düşük bol bol yürümeye çalışıyorum ama ne uyuyabiliyorum ne de yatabiliyorum..
Aysenur5 Ferdaaa94 ama tam uzanma maalesef mümkün değil yastık ile belini destekle ben bide oksuruyordum izdirapti hayat bana senin neyseki öksürük yok yara yerini de temiz tut batikon ve fucidin suruyordum şimdi de kantaron sürüyorum iz için
Bssrrr Ferdaaa94 1 hafta 10 gün sonra desteksiz kalktım canım ama kendini o 10 gün içinde yorma sadece bebeginle ilgilen. 40 gün oldu doğum yapalı şimdi eskisi gibiyim diyebilirim. Bol su iç ama kesinlikle
2kizanasi 2 yastıkla dik bir şekilde uyumaya çalışın en rahatı öyle düzelmeniz de bünyenize bağlı ama en geç 10 güne hiç olmamış gibi olursunuz geçmiş olsun