XGoncaa 9+2 hamileyim. Sanki karnım çıktı gibi normalde göbeğim yoktu karnımı içime çekebilirdim şuanda bi çıkıntı oluşmuş gibi ce karnımı içime çekemiyorum çok erken değilmi şimdiden karnımın büyümesi. Şimdiden büyürse karnım çok büyük olmazmı
Svvl34 XGoncaa canım bende 9+0 haftalığım benimde öyle hiç göbeğim yoktu bu zamana kadar. Şimdi öyle aynadan baktığımda hafif bi şişkinlik oluyor. Ama kıyafette pek belli olmuyor. Herkesin rahim içi genişliği farklı olabiliyor. Ama tam belirgin olması yine 14-15 hafta olabiliyor diye biliyorum 😊
Karabiber XGoncaa benim de o haftalarda çıkmaya başladı. Ben de çok şaşırmıştım valla ama o kadar hoş hissettiriyor ki :)
dilaradoyan XGoncaa o haftalarda bebeğiniz çok küçük olduğu İçin karnınızın çıkması muhtemel bi durum değil. Bağırsak hareketleri değiştiği için şişkinlik ve gaz problemleri olabiliyor. Bu şişkinlikler bebek karnı zannedilebiliyor. Karnınız bi inip bi çıkacak bunlar şişkinlikler olacak. Gerçekten bebek büyüdüğünde farkını kesinlikle anlıyo insan
-MinikveAnnesi- XGoncaa bende 9+3 üm kıyafetten belli olmuyor ama normal bakınca kasıklarımın orada bi şişkinlik ve hafif sertlik var sanırım rahim büyüdüğünden oluyor emin değilim ama Karnımda da göbek kısmında ayrı bi şişlik zaten var o da bağırsaktan dolayı diye düşünüyorum 😂😂
Srfe_01 XGoncaa canım gazdan dolayı oyle suan o kadar küçükki gobegın çıkması ımkansız 20 haftalığım 2 gebelıgım benım bıle yenı cıkıyo karnım fakat o haftalarda bende oyle sanıyordum ama gazdan oluyo
Eslemmiraaa XGoncaa valla canım bence gaz o bazen karnım var gibi oluyordu bazen kayboluyordu 20 den sonra göbüşüm ben burdayım dedi 24.haftamdayım halada çok da net değil tabi kişiden kişiye değişir ama ilk zamanlar bence gaz şişkinlik oldan kaynaklı yoksa 9.hafta bebek o kadar ufak ki