Nuriay Kizla 7 +4 gebeyim oglum 11 ayligina gecti doktor ayir diyo ama hic olmazsa 13 atligina kadar emzireyim istiyorum
Nisa1Aras2Seyhan Nuriay ben kizimida oğlumuda hamileyke emzirdim maşallah aslan gibiler kiloları da.iyi
Nuriay Nisa1Aras2Seyhan doktorum kes diyor gebe oldugum icin ilacta vermiyor.gogusumede sut doluyor cok acitiyor Ne yapicam bilmiyoum
Nisa1Aras2Seyhan Nuriay emzirmeye devam edin bişey olmaz Allah’ın izniyle folik asit veya demir ilacı hep kullandın ben
Rumeysaasgin İyi bir doktor bir sıkıntı olmaz emzirmeye devam edebilirsin der ben emirdir hiçbir sıkıntı olmadı yalnız anne yemesine içmesine daha çok özen göstermeli iyi beslenmeli
Nesrincente Nuriay bende oglum 10 aylıktı hamile olduğumu öğrendiğimde suan 13 aylık emzırıyorum hala doktorum emzırebılirsin hiçbir sıkıntı olmaz dedı sıze neden oyle demiş ki
Star25 Nuriay hamileyken tabiki emzirilir. Kızım 15 aylık ve 22 haftalık hamileyim sonuna kadar emzircem
Selin12- Nuriay ben hamileyken emzirmistim hamile olduğumu bilmiyordum ve hamile olduğumu öğrenince doktora sordum emzirebilirsin hiç bir sorunolmaz dedi