Gokce_nur6 Doktorum bebeğin sağ ve sol odacıgı oluşmuş fakat kapanması gereken bir yer kapanmamış dedi daha önce böyle bir sorunla karşılaşan var mı ? Bayağı telaşlandık biz ne yapmamız gerektiğini de bilmiyoruz 😕😕
Gokce_nur6 Htc_31 Çarşamba günü gittik yani dün kapanır mı dediğim de net bir cevap vermedi sadece pazartesi günü tekrar bakalım kapanmamışsa başka doktora yönlendireceğim dedi :(