Merhaba arkadaşlar bugün 35+1. Günümdeyim. Doktora gittim herzaman bakan doktorum yoktu başka bir doktor baktı. Suyu azalmış benim hastam olsan erken doğum planlardım sana dedi. Bebeğin gelişimi için normal dedi kilosuda 2 bucuk kilo doğmasına engelde yok riske sokmazdım seni dedi. Yarın yine kendi doktorumla da görüşücem içime acayip bir kuşku düştü. Varmı başına gelen ? Ayrıca bu haftalarda doğum yapsam normal doğum yapabiliyor muyum ?