Sinoooom Şöyle bir soru sormak istiyorum 😬 sezaryan doğum istiyorum İnşALLAH 🙏🏻 31 haftalığım şuan kontrole de 33 de çağırdı doktorum merak ettiğim ise bana gün verir mi 🙄 yada mesela bebek iyi olup ben desem ki işte 38 haftamda sezaryan istiyorum öyle gün alabilir miyim 😬 saçma biliyorum doktorun demesi lazım ama ne bileyim ben karar verir miyim doğuma 😂😂
Pnaar34 Sinoooom sacma degil ya neden sacma olsun benim doktorum 28. Haftamdan itibaren sezeryan dogum tarihimi bana söyledi. Saatini bile söyledi 🙈 39+4 de alirim diyor hep tabii oğlum o zamana kadar bize bi süpriz yapmazsa 😂 bence konusun bi bu konuyu doktorunuzla
cilem01 Sinoooom ben 20 haftalığım istediğim günü söyledim olur dedi 38+6oluyo onayladı her hamilede değişir mi bilmiyorum ama sezeryan da yapıyorlar onu bi dene ☺️
Ozge Sinoooom ben daha 19.haftadayım. Ben de aslında sezeryan istiyorum hatta 38+5ten itibaren istediğim burca denk geliyor diye öyle talep edicem doktora tabi bir aksilik olmazsa.
Merveb46 Sinoooom bende 32+1 im muaynem vardı doktora dedm 38 de direk alalım oda çok özel bi tarih değilse sizin için bekletelim 39a doğru alalım dedi bebeği gün içinde 35 haftalıkken falan gidicem tekrar o zaman kesinleştiririz
Sinoooom Pnaar34 gittiğim de konuşcam çokta beklemek istemiyorum 38 alınsa diye düşünüyorum 😍 eşimde uzakta aylardır görmüyorum hemde onun gelmesini istiyorum artık bakalım doktorum verecek mi gün 😂😍
Sinoooom cilem01 bende 37-38 istiyorum Rabbim önce sağlıklı getirsin tabiki 😍 teşekkür ederim doktorumla konuşacağım 🥳
Sinoooom Ozge 2 haftada sınra gideceğim kontrole bende 28 gittim şiödi 33 de gideceğim 2 hafta da önden gidiyordu bebeğim doktoruma söyleyeceğim bakalım 😬😍
Sinoooom Merveb46 sanırım bana da 35 haftalıkken tarih verir çünkü doktorum çok ilgili ve düşünceli herşeyin sağlıklı güzel gitmesini istiyor bakalım ne diyecek bana 😍
hemsiree Sinoooom sezaryen istiyorsanız doktor açıklığa göre yani normal doğum gerçekleşmeden önce bir tarih verir ama istediğiniz özel bir tarih varsa siz de seçebilirsiniz tabii ki açıklığınız olmazsa
Sinoooom hemsiree Sezaryan istediğim için açıklığa bakıyor mu yine de ? Alttan muayene diyorsunuz dimi
hemsiree Sinoooom eğer açıklık varsa ve anne sezaryen istiyorsa çok bekletmiyorlar çünkü açıklık her an artıp normal doğum başlayabilir
Brnaebu Sinoooom evet canim benim ilk dogumumda 35 de 2 cm aciklik vardi 2 hafta durdum onunla cok gezmedim,hareket etmedim,bebeginde tersti donmedi zaten,37+4 de sezeryana alindim.ebe kontrol etti tekrardan elime ya poposu ya ayagi geldi dedi acil alindim.
minik22 Allah korusun sağlığına bi sıkıntı yapmadığı sürece gününü kendisi seçsin istiyorum ama kızım nolur 19 mayıstan önce çok da erken doğmayacak şekilde bi gün seç ikizler burcuyla uğraştırma beni 😂😂😂😂😂 geçen ağrım oldu balık olur şimdi doğarsa diye ağladım 😀
Demirssmomm minik22 19 mayısta 37+6 olcaz bizde keşke öncesinde kendisinden gelse yada bizide sezeryana alsalar ama sanırım 38 görmek istiyorlar 🙈
Brnaebu Sinoooom aynen canim biz hayatta anlayamayiz.doktorum kontrol etmisti ilk hic aci hissetmedim.ama dogum zamani ebe beni mahfetti bence dogumu baslatti cunku wc ye gitmek istedim izin vermedi doguruyorsun olmaz dedi.halbuki hastaneye gittigimde öyle bisey yoktu yani