Duygubozkurt Kızlar 32+1 gebeyim bugün gün boyu bebeğim hep kasıldı ve karnım bugun sürekli sert di neden acaba aranızda böyle olan var mı?
Ceydaa61 Duygubozkurt benim de sürekli kasılıyor kaç gündür. 35+ 3üm. Bazen endişeleniyorum ama normal diyorlar hep
Babyboy Duygubozkurt bende 36 haftalığım ve çok fazla sertleşiyor kasılıyor diye doktora söyledim normal dedi sadece gittikçe şiddetlenen ağrı olursa geçmeyen sancılar olursa acil gel dedi
Ceydaa61 Nuraypazarlioglu 38. Haftada çok normal belki de doğum yaklaşıyordur. Rabbim hepimize hayırla kucağımıza almayı nasip etsin🙏🏻
Duygubozkurt Benim erken doğum riskim var ciğer geliştirici iğne yaptırdm erken doğar diye korkuyorum