Kadın doğum uzmanı gözüktüm perinatoloji kayıt açtırdım randevu alıcam ama hep çıkan randevularda (riskli gebeliklere bakılmaktadır) detaylı ultrason verilmemektedir diyor. Napcam anlayamadım ikili test gircem ama ne yazması lazım böyle yazan doktora alsam gidince bakmasa diyorum bilgisi olan varsa bilgilendirebilirmi acaba 😊