Alparslannannesi Erken gebelik test yaptım dün akşam çok çok silik şekilde gölge vardı dayanamadım bugün gittim 2ci kaset test yaptım onda da birsey çıkmadı adetim 4gün var.Böyle olup sonradan hamile çıkan var mi? Yoksa bu ay da iptal..
Bsrrsb2131 Alparslannannesi biz bi 10 gün kala başladık hep tek çizgi çıktı 1 gün kala tek sandım eşim bi baktı çift sonrası beta 14 çıktı şimdi 20 haftalık olduk çok şükür :) darısı başınıza inşallah
Eldgrn Alparslannannesi canım ben geçen ay test yaptım silik ikinci çizgi çıktı ilk 10 dk da 3 tane daha yaptım onlarda öyle çıktı dedim 4 tane yaptım hepsi mi yanlış olacak dedim hamileyim bir sevinç içindeyim görmen lazım kan verdum 3.20 çıktı 2 gün sonra tekrar gittim 0.900 akşamına da adet oldum zaten güvenmiyorum birdsha o testlere o kadar yıktı ki 3 yılın sonunda ilk defa öyle görünce doğal tabi de bu ay 6 gün gecikme var test yapmıyorum zaten düzensiz adetim geçen ay olanlar yetti bu ayda yapmaya korkar oldum burda konuştuğum arkadaşlar kimyasal gebelik geçirmiş olabilirsin dediler ama bilmiyorum güvenim iyice gitti
Cerennnn5858 Alparslannannesi ahh 2 aydır ben bunu yaşıyorum. Bugün test yaptım sanah direk 2. Çizgi silik baya ama cıktı. Bidaha test yaptım negatif. İnsan ümitleniyo sonra mahfoluyo:(
Ikinciyeanne Bazi testlerde hafif kuruma cizgisi kaliyor adetten 1 hafta sonra test yapmak en garantilisi
Alparslannannesi Ikinciyeanne vallahi var ya açıkçası her seferinde buraya girip bakıyorum hamile olanlara test yeni yapanlara umut oluyor bize de ama ben de panik oldum bu kadar üstüne düşmemem lazım onuruna bırakmam lazım vallahi kafayı yicez He Bi cikiyo Bi cikmiyo çıkıyorsa hop hamileyim diyorum 2 gün sonra adet oluyorum bu testler lanet bisi ya
Caglaasya Alparslannannesi ben ilk hamilelik düşünmeye başladığım ay direk hapy mom indirdim gece gündüz girip bebek isteyenler kategorisinin altındaki yorumları okuyup kafamda kurgu yapıyordum hamileyim diye 2 ay yaptım bunu ve sonra uygulamayı sildim girmemek görmemek için kafama takıyordum akışına bıraktım 3. Ay hamile olduğumu öğrendim ve öyle geri yükledim çok fazla araştırmak incelemek fln iyi olmuyor ya
Alparslannannesi Bsrrsb2131 masaAllah canım Rabbım kucağına almayı nasip etsin ben artık çıkıyorum nasip de varsa geri gelirim buralara
Minik1Civciv Bsrrsb2131 canım benimde 14 çıktı yarın kan vercem beta kaç olması gerekiyor korkuyorum yükselir Allah’ın izniyle
Alparslannannesi Ozge öyle yapicam kendimi artık umutlandirmicam olan paralara oluyor her ay maksimum 100 200 gidiyo
Mrvgns 12 Mart adetim günüm bugün dün erken test yaptım iki dk bekledim başında tek çizgi oldu bir süre sonra tekrar gelip baktım dolapta iki koyu çizgi olmuş var mı yok mu acaba ilk çocuğumdaki testle aynı şuan ikiside
Cerennnn5858 Alparslannannesi markası neydi testin kuzum. Predictor benım yaptıgım 2 aydır aynı şey oluyo bezdim artık
[silindi] Alparslannannesi canım adetime 4 gün kala test yapmıştım erken gebelik testi ama şu an hamileyim istersen burdan atayım testi kuzum bi bak
Cerennnn5858 [silindi] baya belirgin cıkmıs canım senınki. Ben bu sabah yaptım bukdr belırgın değil. 6 gün var bata