Sabinaa12 Kızlar çok gaz sancım var karnım balon gibi şişmiş sizdemi öyle oluyorsunuz qaza ne iyi gelir 🙄🙄🙄
Sgnn Sabinaa12 yediklerime çok dikkat ediyordum canım. Nohut yapacağım zaman bile tek tek kabuklarını ayıklıyordum. Birde her yemeğe kimyon ekliyordum
karakiz1 Sabinaa12 Hic bir sey iyi gelmiyor bende gaz sancisi cok vekiyorum bol bol su icmek ve yuruyus yapmak ayrica portakal cok gaz yapiyor muz yapiyor onlari kestim azda olsa
Sgnn Sabinaa12 özel tabağıma değilde tencerede yemek yaparken yarıç çay kaşığı koyuyordum canım. Sen yine doktoruna sor istersen.