aybukesen canım ben kendi doktorumda çatı muayenesi olduğumda hiç bir şey hissetmedim,gece sancım tuttuğunda ebe çatı muayenesi yaptı çok hafif bir ağrım oldu ama asla dayanılmıcak bir şey değil zaten saniyelik bir işlem, kendini kasıcağın bir şey yok 😀ben hatta anlatılan şey bu muymuş dedim . Acıtıyor olsaydı bile Sonuçta doğum yapıcaz çatı muayenesi neki 😆