Selam beybisular bugun doktordan geldim 2400 kilo olmus dedi oğluş ki cok şükür covid atlatmıştım ondan korkmuştum 🤲
Sizlere sorum şu ; doktorum ta 38+6 da sezeryan yapayım ya da normal doğum olmasını bekle dedi ama bebek kilosu iri önden gidiyor bende tirsiyore o yüzden sezeryani kabul ettim bide zaten tüp oglum oldugu için riske atmak istemedim iyi yapmışım dmiii 😂🤎
Bu arada bu haftalarda sizlerin kaçtı kilolar hadi bakalimm 🤗