MiNeNzl Milyon tane çatlak konusu var ama ben yazayım hazır çatlamışken 😂,çatlamamış arkadaşlarımı da görmüşken...
*Sebamed çatlak kremi
*Lierac çatlak kremi(evet başta almamıştı ama eşim 21. Haftada aldı)
*hindistan cevizi yağı
* zeytinyağ (fabrikadan alıyoruz)
*Madecassol pomad (medikal ameliyat ve çatlak kremi)
*Annemin yaptığı ev kremi (kendisi aşçı, kolunu yaktı dirseğe kadar,sapsarı balon oldu onun izini geçiren bir ev yapımı krem) zeytinyağ+damlasakızı+Balmumu+hindistancevizi yağı
>>>Bu yukarda yazdıklarımı sürekli kullanıyorum.Hemde bol bol sürerek, öyle yedirmeden löp löp sürüyorum.Karnım açık oturuyorum sonra.Kasıktan göğüslerimin üstü koltuk altım filan komple.
Çatladım evet çatır çutur cebelitarık boğazı gibi çatladım.Dikine dikine mor pembe sarı beyaz her renkte süper bir karnım var.
Kocam taksaydı veya 19-20 yaşında gebe bir anne olsaydım fena depresyon yapardım heralde...
Benim genç kızken de lisedeyken daha kalçalarım çatlamıştı ki 16-17 yaşımda, boy 1.55 kilo 40-43 idi.
Şuanda 29 yaşındayım, boy 1.55, 65 kilo ile gebe kaldım hiç çatlağım yoktu karnımda filan, 30. Haftaya giricem 70 kiloyum.
Ve ben 22 yaşımdayken 83 kiloya çıkmıştım, çatlamamıştım yani bu halimde daha fena göt göbekliydim halbuki 😁
Annem,ananem ve teyzelerimin hepsi çatlamış.
Hiçbir şey sürmeyip, 22 kilo alıp gram çatlamayan arkadaşım da var, ailesinde de çatlak yok.
Moral bozmak istemem ama, gördüğüm kadarıyla ailesinin kadınlarında çatlak olanlar çatlamış hep akrabalarımda arkadaşlarımda filan.