37+3 teyim 2 gün hastanede yattım doğum başladı dediler suni sancı verdiler ama sonra tekrar doğum durdu diyerek taburcu ettiler şuan aşırı şekilde rahmimin içinde ağrı var yürürken canım çıkıyor sürekli tuvaletim geliyor ama damla damla yaparken de ölüyorum ağrıdan 😔